Sijoittaja : mitä Hannes Kulvik oppi ahneudesta ja miten sinäkin voit vaurastua levottomilla osakemarkkinoilla

Kertomus viisaasta ja voitokkaasta sijoittamisesta. Viisas sijoittaja ostaa osakkeita halvalla, myy kalliilla ja nauttii elämästä. Periaate toteutuu harvoin. Moni sijoittaja seuraa lauman liikkeitä ja päätyy ostamaan kalliilla ja myymään halvalla. Hannes Kulvik korostaa sijoittamisessa rohkeuden ja varovaisuuden tasapainoa. Hän on kehittänyt kokemustensa kautta voittoisan sijoitusstrategian, joka on johtanut pitkällä aikavälillä globaaleja osakemarkkinoita parempiin tuottoihin. Kirjassa avataan Kulvikin sijoitusfilosofiaa ja kuvataan hänen sijoittajaelämäänsä.

Otava 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda