Torni kaukaisuudessa

Fransiska oli kasvanut kylmän ja kovan isäpuolensa, Kornel Sackin luona, nelivuotiaasta asti. Hän eli kivenkovan työnteon täyttämässä maailmassa. Hänestä tuntui, että hän oli vankilassa, ja eräänä päivänä hän ei jaksanut enää enempää. Hän karkasi vapautta ja kaukaisuudessa sijaitsevaa houkuttelevaa tornia kohti. Metsä oli kuitenkin pimeä. Fransiska kaatui ja heräsi siihen, että kaunis tumma silmäpari tuijotti häntä... Margit Sandemo on monien lukijoiden tuntema ja rakastama kirjailijanimi Skandinaviassa. Hän syntyi Valdresissa Norjassa vuonna 1924, mutta varttui aikuiseksi Ruotsissa. Hänen ehkä tunnetuin kirjasarjansa on "JÄÄKANSAN TARINA", jota on myyty pohjoismaissa yli 20 miljoonaa kappaletta. Nyt julkaistaan Suomessa hänen kaikkein tunnetuimmat romaanit nimellä "SANDEMO-SARJA". Jokainen kirja on oma jännittävä tarinansa, ja kaikkiaan sarjaan kuuluu 36 kirjaa.

Jentas ehf 1. utgåva

Ej tillgänglig.