Rummunvartija

Pedon sydän -trilogian jännittävä finaali Pedon sydän -trilogian kolmas osa, Rummunvartija vie päätökseen nuoren, sankaruutta tavoittelevan Tommon ja Pikku-Tihin kiehtovan tarinan. Mahtavaa noitarumpua merentakaisten mailta hakemaan lähtenyt Tommo joutui Yökulkijan lopussa Kuikka-noidan myrkyttämäksi. Aivan viime hetkellä Pikku-Tihi onnistui pelastamaan Tommon ja rummun sekä tyttärensä Surutytön Kuikka-noidan kynsistä. Tästä alkaa kolmikon jännittävä, monia yllättäviä käänteitä ja vaaroja sisältävä pakomatka, jonka kuluessa rummun arvoitus vähitellen paljastuu. Moni havittelee rumpua ja sen voimaa itselleen. Jos se joutuu vääriin käsiin, koko maailma ajautuu pahan valtaan. Onko Tommo tuomittu vartioimaan rumpua ikuisiksi ajoiksi? Ja kuka onkaan rummun oikea haltija, jolla on valta ja kyky tuhota se lopullisesti? Pedon sydän -trilogiassa ovat aiemmin ilmestyneet romaanit Karhunkiertäjä ja Yökulkija.

Minerva Kustannus 1. utgåva

Ej tillgänglig.