Raha: Peli haltuun : 7 yksinkertaista askelta taloudelliseen vapauteen

Kuinka varmistamme taloudellisen turvallisuuden itsellemme ja perheellemme? Miten opimme ymmärtämään monimutkaisia talouselämän käsitteitä?

Tony Robbins, teoksen Raha kirjoittaja, kertoo meille yksinkertaisella ja toimivalla tavalla talouselämän lainalaisuuksista. Hän käyttää esimerkkejä ja kertomuksia kuvatessaan taloustermejä ja antaa meille neuvoja ja vinkkejä raha-asioihimme liittyviin haasteisiin. Hän on luonut seitsemän askeleen ohjelman, jolla jokainen meistä tulotasostaan riippumatta voi saavuttaa taloudellisen hyvinvoinnin. Hän paljastaa myös uskomuksia, jotka voivat estää taloudelliseen turvallisuuteen ja vaurastumiseen liittyviä tavoitteitamme.

Tony Robbins on amerikkalainen bestseller-kirjailija, jolta on ilmestynyt useita elämänhallintaan ja hyvinvointiin liittyviä kirjoja. Hän on ohjannut ja inspiroinut kymmeniä miljoonia ihmisiä yli sadassa maassa. Hänen valmennuksessaan on ollut johtavia politiikkoja, toimitusjohtajia, urheilijoita ja viihdemaailman tähtiä. Hänellä on useita yrityksiä ja hän toimii myös lukuisissa hyväntekeväisyyshankkeissa.

Raha on ensimmäinen Robbinsin suomeksi ilmestynyt teos.

Viisas Elämä 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Vaurastumisen reseptit : oma talous haltuun

Sjögren, Mikko