Perussuomalaiset Halla-ahon ja Purran linjalla

Syväluotaus Suomen puhutuimmasta puolueesta ja sen kiistellystä johtajasta Ovatko perussuomalaiset uhka demokratialle vai osoitus sen toimivuudesta? Näin erilaisista lähtökohtista perussuomalaisia voidaan tarkastella. 2000-luvun kiistellyin poliittinen liike tunnetaan heikosti. Kirjassa eduskuntatutkimuksen keskuksen johtaja Markku Jokisipilä kertoo, millaisesta puolueesta on kyse. Mikä on sen ideologia, mitkä ovat perussuomalaisten tavoitteet ja miksi sitä äänestetään? Kuvatessaan perussuomalaisuutta ja sen taustaa Jokisipilä purkaa suomalaisten puolueiden kannatusmuutosten syitä. Kirjallisten lähteiden ohella teos pohjautuu Jussi Halla-ahon ainutlaatuisiin haastatteluihin.

Otava 1. utgåva

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Aseveljiä vai liittolaisia? : Suomi, Saksan liittosopimusvaatimukset ja Rytin-Ribbentropin-sopimus