Ozzy Osbourne omin sanoin

Pimeyden prinssi vai perheenisä? Rockin ihailtu legenda vai paheksuttu rääväsuu? Pitelemätön paholainen vai kesyyntynyt keski-ikäinen? Kaikkea tätä ja paljon muuta, kuten Ozzyn omista lausunnoistakin voi päätellä. "En minä tiedä kuka Ozzy on. Herään joka aamu eri ihmisenä. " Dave Thompson on koonnut teokseen Ozzyn lausumia elämänviisauksia neljänkymmenen vuoden ajalta. Tuloksena on paitsi kokoelma hurjia ja huvittavia sattumuksia myös oivaltavia huomioita ihmisistä, ilmiöistä, rock-tähteydestä ja ennen kaikkea miehestä itsestään. Eikä Ozzylta tunnetusti sanottavaa puutu. Kirjaan kootut värikkäät kommentit kattavat aiheiden kirjon Black Sabbathista huumeisiin ja alkoholiin, katkaisuhoidosta kotieläimiin, perhe-elämästä televisio-ohjelmiin, hulluudesta heavy metal -musiikkiin.

Ej tillgänglig.

Ozzy Osbourne omin sanoin