Onks tää normaalii? ja muita tarinoita

Mikä on totuus nuorten elämästä? Mikä on ainoa oppiaine, jota koulussa pitäisi opettaa?
 Kuka viritti kelmun rehtorin vessanpönttöön?
 Mikä tekee ihmisestä aikuisen?
 Onko mutsisi natsi?
 Mikä on sun lemppari thaikkusafka?
 Mikä on pihtarihuora? Ovatko mittani OK?!?

Ja ennen kaikkea: onks tää normaalii???!?? Novellikokoelma Onks tää normaalii? ja muita tarinoita käy läpi nuorten elämästä kaiken olennaisen. Kyytiä saavat paitsi vanhemmat, opettajat, päihteet, ulkonäköpaineet ja epätasa-arvo myös nuoret itse. Kirja tarttuu rohkeasti ja huumorilla vaikeisiinkin ajankohtaisiin aiheisiin ja vakuuttaa, että kyllä, on se normaalia. Teatteriohjaaja ja näytelmäkirjailija Elina Kilkun esikoisromaani Äideistä paskin ilmestyi vuonna 2014. Onks tää normaalii? ja muita tarinoita pohjautuu hänen supersuosittuihin nuortennäytelmiinsä Ei elämää vaan koulua varten ja Too School for Cool.

Nordbooks 1. utgåva

Ej tillgänglig.