Nauti työstäsi!: Naisen voimakirja työelämään

Suomalainen työelämä venyttää äärimmilleen erityisesti naisia. Yhä useampi nainen tuntee itsensä jatkuvasti riittämättömäksi ja uupuu työssään. He kyselevät itseltään, miten selviytyä työhaasteista ja täyttää kaikkien odotukset. Näiden kysymysten sijaan naiset voisivat kysyä itseltään lempeämmin, mistä he itse saavat työssä nautintoa ja miten he voisivat parhaiten soveltaa omia kykyjään.

Nauti työstäsi! auttaa jokaista naista johtamaan itseään niin että elämästä ja työstä voi kokea enemmän iloa. Kirjan harjoitukset ohjaavat parantamaan omaa keskittymiskykyä ja läsnäolemisen taitoa, opettelemaan myötätuntoa itseä ja muita kohtaan, löytämään omat vahvuudet ja palautumaan työstä. Lisäksi kirja antaa vinkkejä siihen, miten voi itse ottaa aktiivisen roolin oman työyhteisönsä kehittämisessä.

"Sanna Fäldt tarjoilee inspiroivat, käytännölliset ja toimivat pelimerkit itsensä ja tunne-elämänsä johtamiseen ja aidon ilon löytämiseen työelämässä." - Maria Hintikka, toimittaja, talk show -juontaja

Bazar Kustannus Oy 1. utgåva

Ej tillgänglig.