Muurahainen lypsyllä: Suomen viehättävin ötökkäkirja

Ihmeelliset, korvaamattomat hyönteisemme. Niitä on kaikkialla ympärillämme - ja hyvä niin, sillä ilman pieniä ahertajiamme emme tulisi lainkaan toimeen. Hyönteisiä, tai tuttavallisemmin ötököitä, on nähtävissä lähes kaikkialla. Muurahainen lypsyllä - Suomen viehättävin ötökkäkirja tutustuttaa koko perheen hyönteisten kiehtovaan maailmaan. Maia Raitasen hurmaava tyyli saa hyönteisiä pelkäävän lapsenkin kiinnostumaan perhosten kauneudesta, hämähäkkien seiteistä ja leppäkerttujen loruista. Kirjan sivuja ei malta olla kääntämättä, sillä teoksen upea kuvitus vie lukijan mennessään. Lapsilla - kuten myös aikuisillakin - on monia kiehtovia kysymyksiä ötököistä. Millaista on koppakuoriaisen elämä? Mitä ötökät syövät vai syövätkö ne ollenkaan? Nukkuvatko leppäkertut? Kirjasta löytyy kiehtovia vastauksia koko perheelle jaettavaksi.

Into Kustannus 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Se on ihan susi: Suomen viehättävin susikirja

Raitanen, Maia