Menestyvä ja hyvinvoiva yritys positiivisen psykologian valossa : yritysjohdon ja työntekijöiden käsityksiä menestyksestä

Menestys työssä on kiehtova ja monitasoinen ilmiö – se on tuottavuutta ja tuloksia, mutta myös onnistumisia, merkityksellisyyden tunnetta ja tekemisen meininkiä. Tässä tutkimuksessa hahmotellaan menestymistä paitsi yrityksen myös työntekijöiden henkilökohtaisena menestymisenä positiiviseen psykologiaan nojautuen. Tuloksina esitellään niin johtajien ja esimiesten kuin työntekijöiden näkemyksiä menestyksestä ja sen edellytyksistä erityisesti työelämän muutosten keskellä. Lisäksi pohditaan työntekijöiden hyvinvoinnin ja menestyksen välistä yhteyttä. Dosentti Satu Uusiautti (KT) on positiivisen psykologian asiantuntija Lapin yliopistosta. Hän on tutkinut menestymisen ilmiötä ja myönteistä kehitystä yli kymmenen vuoden ajan.

Ej tillgänglig.

Tunnista vahvuutesi ja menesty

Uusiautti, Satu

Tunnista vahvuutesi ja menesty

Uusiautti, Satu

Maatilayrityksen menestystekijät

Työhyvinvoinnin johtaminen : itsearvioinnin työkirja : 43 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Parvinen, Arvi

Oman muutoksen johtaminen : visio, usko, innostus ja toiminta : itsearvioinnin työkirja

Ranta, Ritva