Maailman viinirypälelajikkeet eurooppalaisesta näkökulmasta

Ajoittain joutuu pulmalliseen tilanteeseen, kun ei oikein tiedä, minkä viinin valitsisi. Vanhan viisauden mukaan elämän tärkeimmät asiat ovat viini, laulu ja hyvä ystävä. Viinimerkkejä on vain niin mahdottoman paljon, että on helpompi tutustua viinimaailmaan luotaamalla viinirypälelajikkeita. Tähän Maailman viinirypälelajikkeet eurooppalaisesta näkökulmasta antaa hyvän tuen. Melkein jokaisesta lajikkeesta on lyhyt aromikuvaus. Kaikkiaan noin 930 erilaista ja 56 eri maassa viljeltyä lajiketta on ryhmitelty maittain ja viinialueittain. Lajikkeista on ensin mainittu yli 10 suosituinta. Lopuksi on viinialuekarttoja, kaikkein yleisimpien lajikkeiden kuvaus, ja aakkosellinen viinirypälelajikkeiden hakemisto, joka sisältää myös suuren joukon synonyymejä. Pienikokoinen, tabletin ruudun kokoinen hakuteos, joka kulkee kätevästi kassissa tai laukussa matkaoppaana paikallisiin viineihin. Teos on saatavilla myös kaikille e-kirja-alustoille. E-kirjasta on helppo etsiä esimerkiksi kaikki lajikkeet, joita tavataan jollakin viinialueella tai jossakin maassa. E-kirja toimii parhaiten tableteissa, kun sen lataa tablettiin tabletin oman e-kirja -sovelluksen avulla: Androidiin Googlen Play Kirjat - sovelluksella, iPadiin iBooks -sovelluksella ja Amazonin Kindleen sen omallaan. Linkissä https://www.mkiskola.mbnet.fi/ voit esikatsella kirjaa. Linkki antaa myös lisää osto-opastusta sitä tarvitseville. Yllä olevan linkin voi maalata, ja valita sitten oikealla: Siirry osoitteesen. Tai linkin voi maalata ja kopioida sen selaimen osoitekenttään.

Ej tillgänglig.

Wine Grape Varieties of the World from a European Point of View

Maailman viinirypälelajikkeet eurooppalaisesta näkökulmasta

Wine Grape Varieties of the World from a European Point of View