Löytöretkiä onnistumisiin: Johda itsesi tuloksiin

Löytöretkiä onnistumisiin® -kirja on tutkittuun tietoon ja moniin elämän esimerkkeihin pohjautuva opas muutosta tositarkoituksella suunnittelevalle. Se ei tarjoa nopeita pikaratkaisuja tai kurjuuskuureja, vaan kokoaa kansiensa väliin onnistuneen muutoksen tärkeimmät teemat. Kirja toimii kompassina, jonka avulla opit johtamaan itseäsi tuloksekkaalla muutosmatkalla. Heti alkuun on oivallettava missä on, minne haluaa mennä ja miten sinne jonnekin on järkevintä navigoida. Lisäksi on varmistettava, että fyysiset ja psyykkiset voimavarat ovat riittävällä tasolla päämäärän saavuttamiseen. Kirjassa käsiteltävät viisi metodia edistävät yhdessä entistäkin energisempää, sitoutuneempaa ja tuloksekkaampaa elämää. Tällaisen positiivisen pääoman lisääntyminen ennaltaehkäisee monia riskitekijöitä ja lisää yksilön tuloskuntoa. Energisenä ja motivoituneena itse kukin on vieläkin arvokkaampi niin itselleen, läheisilleen kuin myös vaikkapa työnantajalleen. Silloin kaikki ovat voittajia!

Ej tillgänglig.

Löytöretkiä onnistumisiin: Johda itsesi tuloksiin