Kristiina Lauritsantytär 1: Seppele

Eletään 1300-luvun Norjassa. Kristiina Lauritsantytär syntyy varakkaaseen ja arvostettuun perheeseen. Vanhemmat ovat menettäneet kolme poikalasta, mutta Kristiina sinnittelee ja jää eloon. Kun Kristiina seitsemänvuotiaana lähtee isänsä mukaan tuntureille, tapahtuu jotain erikoista - Kristiina kohtaa haltian. Onko Kristiinassa jotakin erityistä? Miksi haltia näyttäytyi juuri hänelle? Kun aikaa kuluu, Kristiina varttuu kauniiksi naiseksi. Vanhemmat lupaavat Kristiinan ritarille, jota Kristiina ei halua. Edessä on vakava ristiriita. Onko Kristiinan alistuttava vanhempiensa tahtoon, vai saako hän mennä naimisiin rakkaudesta? "Kristiina Lauritsantytär 1: Seppele" aloittaa Sigrid Undsetin kuuluisan "Kristiina Lauritsantytär" -trilogian.

Saga Egmont 1. utgåva

Ej tillgänglig.