Kolme novellia. Ystävät, Salakari ja Missä onni?

Mitä voi tapahtua ystävyydelle? Miten halu rakastaa vaikuttaa ihmiseen? Mitkä asiat tekevät onnelliseksi? Minna Canth kirjoitti asioista, jotka olivat tärkeitä 1800-luvun ihmisille. Ne ovat tärkeitä myös nykyään. Siksi Minna Canthin kertomukset kiinnostavat, ja ne herättävät tunteita ja ajatuksia. Tässä kirjassa on kolme Minna Canthin novellia. Ystävät-novelli kertoo nuorista naisista, joille läheinen ystävyys on tärkeä. Salakari on pitkä novelli. Siinä nainen toivoo aviomieheltä rakkautta mutta ihastuu toiseen mieheen. Novelli Missä onni? on kertomus, jossa ajatukset onnesta muuttuvat. Tuija Takala on muokannut novellit selkokielelle, ja kirjassa on myös tietoa Minna Canthista. Kirja on toinen osa Laatusanan selkokielisestä klassikkosarjasta. Ensimmäinen osa on Aleksis Kiven Kullervo.

Laatusana Oy 1. utgåva

Ej tillgänglig.