Koirani joka katosi - Häpin tarina

Tositapahtumiin pohjautuva romaani isovillakoira Häpin elämästä ja karkumatkasta, jonka uskomattomat vaiheet vievät omistajaperheen ja lukijan tunnekirjon pyörteisiin. Lumi ei lopu ikinä. Metsä ei lopu ikinä. Miten helvetissä tästä rajattomuudesta voi ikinä löytyä koira, jonka maailma on nielaissut ja joka ei halua löytyä? Häpi on erikoisen valloittava isovillakoira, jonka maailma on konstikas ja täynnä mutkia. Häpin pentuaika koetteli moneen otteeseen omistajiensa kärsivällisyyttä, mutta kuka olisi uskonut, että pahin oli vielä edessä. Katoamisellaan Häpi laittoi omien ihmistensä elämän sekaisin, mutta sen henkeäsalpaava kamppailu elämästä ja kuolemasta kosketti myös vieraita ihmisiä aina ulkomaita myöten. Kolumnisti, äidinkielenopettaja Tiina Keskisen esikoisromaani on ihmeellinen tarina koiran omistamisesta, karkurin painajaismaisista etsinnöistä, elämästä ja toivosta.

Myllylahti Oy 1. utgåva
FIN EISBN: 9789523562011