Käärmekiven arvoitus

Aleksin vanhemmat ovat kuolleet auto-onnettomuudessa ja hän elää nyt isoäitinsä kanssa. Kun Aleksi joutui aiemmin pyöräonnettomuuteen, hän sai samalla ihmeellisen kyvyn seikkailla toisessa todellisuudessa. Nyt Aleksi on hämmentynyt. Hän muistaa isän puhuneen Lapista löytyneestä noitarummusta juuri ennen kohtalokasta onnettomuutta. Missä rumpu nyt on? Miksei isoäiti halua puhua asiasta? Aleksin ystävä Jouni suunnittelee Lappiin sijoittuvaa roolipeliä. Poikien on aika ryhtyä tonkimaan noitarumpuun liittyviä asioita - ja samalla he huomaavat pääsevänsä jälleen seikkailuun, jossa maailmat limittyvät. "Käärmekiven arvoitus" on toinen osa Kari Vaijärven huikeassa fantasiatrilogiassa. Muut osat ovat "Kivisen kehän arvoitus" sekä "Rautakellojen arvoitus".

Saga Egmont 1. utgåva

Ej tillgänglig.