Jos sul lysti on : Suomen lasten leikkirunot

Jos sul lysti on vie nostalgiselle matkalle lapsuuden leikkeihin. Runoissa vietetään iloisia hetkiä niin kesäisillä rannoilla kuin talvisissa hyppyrimäissä. Leikkiin johdattavat myös leikinaloituslorut ja lastenlaulut, jotka herättävät muistoja kaikenikäisissä lukijoissa. Runoilijat ovat tuttuja ja rakkaita Immi Hellenistä Hannele Huoviin ja Alli Nissisestä Tittamari Marttiseen. Kirja houkuttelee leikkimään, laulamaan ja muistelemaan. Kokoelma ammentaa suomalaisen lastenrunouden pitkästä perinteestä, meille kaikille tutusta aarteistosta. Hyväntuulisen kirjan kuvituksena on käytetty Rudolf Koivun rakastettuja satukuvia.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Hausjärvi, Hyvinkää-Hyvinge, Loppi, Nurmijärvi, Riihimäki
Ratamo-kirjastot.