Jalkapallon MM-kisojen merkillinen historia: peliä kentällä ja kabineteissa 1930–2014

Ainutlaatuinen tietopaketti Jalkapallon MM-kisojen erikoisista tapahtumista ja varsinkin kulissien takana tapahtuneesta historiasta. Kirjan tarinat valottavat elävästi ja joskus tragikoomisestikin maailman suosituimman urheilulajin inhimillistä puolta. Kirjassa on anekdootteja otteluiden tuoksinasta, mutta yhtä lailla esiin pääsevät tapahtumat katsomoissa, valonarat neuvottelut kabineteissa ja usein varsin erikoiset tapahtumat joukkueiden majapaikoissa. Kirja kertoo myös, millaisessa maailmanpoliittisessa ilmastossa turnaukset on kulloinkin pelattu ja kuinka poliitikot ovat pyrkineet käyttämään jalkapalloa hyväkseen oman maineensa pönkittämiseen.

Minerva Kustannus 1. utgåva

Ej tillgänglig.