Isä, minä elän: Svea Richnau, meedio

Mitä ihmiselle tapahtuu kuoleman jälkeen? Jatkuuko elämä toisella tasolla vai sammuuko kaikki sillä hetkellä kun ruumiin elolliset toiminnat lakkaavat? Toimittaja ja kirjailija Oskar Reposen kiinnostusta parapsykologiaan lisäsi myös hänen poikansa Toivon tapaturmainen kuolema vain 12-vuotiaana.

Tässä kirjassa Oskar Reponen kertoo omista yliluonnollisista kokemuksistaan. Hän on vakuuttunut, että sai yhteyden poikaansa meedio Svea Richnaun avulla. Samalla kirja on myös katsaus spiritismiin ja sen historiaan.

Oskar Reponen (1928–1997) oli suomalainen kirjailija, joka julkaisi erityisesti parapsykologisia kauhuromaaneja. Reposen tunnetuimpiin teoksiin kuuluu vuonna 1988 julkaistu Hypnoosimurhaaja. Reponen oli koulutukseltaan voimistelunopettaja, mutta teki työuransa toimittajana. Hän kirjoitti muun muassa Helsingin Sanomiin ja Seuraan.

Voiko kuolleisiin saada yhteyttä? Onko spiritismi totta? Oskar Reposen koskettavassa kirjasarjassa käsitellään Reposen oman pojan kuolemaa ja spiritismiä.

Ej tillgänglig.

Kirottu talo