Duuniin: kaikki, mitä haluat tietää uran aloittamista, työelämän muutoksesta ja unelmien tavoittelemisesta

Innostava ja monipuolinen opas työelämään astuvalle. Miten intohimostaan voi tehdä työn? Millaiseen työelämään uudet tulokkaat astuvat? Miten työhyvinvointi, tasa-arvo ja digitalisaatio näkyvät työpaikoilla? Duuniin nostaa esille 2020-luvun työelämän ilmiöitä, jotka vaikuttavat uusien ammattilaisten uraan. Kannustavassa teoksessa pohditaan niin merkityksellisen työn löytämistä, työssäjaksamista, etätyön opettelua kuin työelämän muutoksiin sopeutumista. Oman polkunsa löytämisestä kertovat muun muassa bloggaaja Eeva Kolu, sisäministeri Maria Ohisalo sekä ohjelmistoyritys Futuricen perustaja Tuomas Syrjänen.

Otava 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Tasa-arvo toisin nähtynä: Oikeuden ja politiikan näkökulmia tasa-arvoon ja yhdenvertaisuuteen : Gaudeamus

Kantola, Johanna; Nousiainen, Kevät; Saari, Milja