Digitaalitodellisuus : seuraava murros on täällä

Jäitkö jälkeen digitaalimaailmasta ja pelkäät hypätä kyytiin? Vai oletko jo siellä; mutta haluat tietää; missä oikeasti mennään nyt ja tulevaisuudessa? Sosiaalisen median guru Sami Salmenkivi siirtyy askelen eteenpäin ja kertoo; miten digitaalimaailma ja todellinen maailmamme lähestyvät entistä enemmän toisiaan. Uusi mobiili vallankumous tapahtuu kaduilla; ravintoloissa ja kaupoissa – oikeassa reaalimaailmassa – ja digitaali¬todellisuus muuttaa käyttäytymistämme ja bisnesympäristöjä radikaalisti. Voimme olla yhteydessä kaiken ympärillämme olevan kanssa ennennäkemättömällä tavalla. Kirjassa keskitytään jo käytössä oleviin palveluihin ja lähitulevaisuuden mahdollisuuksiin. Katsaus historiaan auttaa ymmärtämään tulevaisuutta; johon olemme juuri astumassa.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura