Den ljuva ha¨mnden - erotisk julnovell

'Hans fingrar smyger under hennes svarta spetstrosor och finner en fuktig grotta, tummen gnuggar den hårda knoppen och hon stönar till av vällust.'
Det har gått fem år sedan Rebecka skilde sig från sin otrogna man Johan. Hon har gått vidare och njuter av julstämningen omkring sig, men när hon är ute på klubben en kväll råkar stöta ihop med en av Johans sexiga vänner, som dessutom visar sig vara intresserad av henne. Hon bestämmer sig för att ta chansen både till njutning och att hämnas på sin ex-make.

Alicia Heart är en pseudonym för en svensk erotikförfattare. I hennes noveller tangerar det starka kvinnor som tar för sig, ohämmat, och deras lust är fullkomligt obegränsad. Författaren skriver gärna om kvinnor med livserfarenhet, och som längtar efter ytterligare en dimension - utan några gränser eller hinder.

Ej tillgänglig.

Osynliga kvinnor: hur brist på data bygger en värld för män

Criado Perez, Caroline

Hatar Gud kvinnor?