Brontësta Lagerlöfiin : maailmankirjallisuuden suurimpien mestarien elämäkertoja

Kiehtova kirja merkittävistä kirjailijoista ja heidän elämistään. Brontën sisarukset, Charles Baudelaire, Henrik Ibsen, Selma Lagerlöf... Millaista elämää Euroopan rakastetuimmat kirjailijat elivät? Miten heistä tuli kirjailijoita? Mitkä ovat heidän merkittävimmät teoksensa? Eino Palolan Brontësta Lagerlöfiin on kiinnostava kirja täynnä kymmenien merkittävien kirjailijoiden lyhyitä elämäkertoja. Kirjassa käydään tyylilajeissa läpi niin naturalismia, symboliikkaa kuin myös romantiikkaa. Siinä esitellään myös kunkin kirjailijan tuotanto pääpiirteittäin.

Saga Egmont 1. utgåva

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Saapasnahka-Torni : Aleksis Kiven elämänkertomus