Avaruus 30 sekunnissa: 30 tähdellistä kysymystä taivasteltavaksi

Kolme, kaksi, yksi... lähtölaukaus kohti ääretöntä! Vuosisatojen ajan ihmiset ovat tähtitaivaalle tähyillessään pohtineet, miten maailmankaikkeus on saanut alkunsa, mitä kaikkea sieltä löytyy ja kuinka laaja se on. Avaruuden tuntemuksemme on kasvanut, ja nyt tiedetään paljon sellaista, mistä ennen ei voitu edes uneksia. Avaruus 30 sekunnissa on hauska koko perheen tietopaketti maailmankaikkeudesta. Kirjan jokainen aukeama käsittelee yhtä teemaa, jota värikkäät kuvitukset havainnollistavat. Aihealueen voi ottaa haltuun 30 sekunnissa, ja hätäisemmille on tarjolla kolmen sekunnin tiivistelmä. Jokaisesta aiheesta on lisäksi kolmen minuutin tehtävä tai muu vinkki, jonka kimppuun voi käydä joko yksin tai perheenjäsenten tai kavereiden kanssa. Clive Gifford on brittiläinen kirjailija ja journalisti, jonka monipuoliseen tuotantoon kuuluu runsaasti lasten ja nuorten tietokirjoja. Melvyn Evans on brittiläinen taiteilija ja kuvittaja.

Ej tillgänglig.

Avaruus 30 sekunnissa

Gifford, Clive; Evans, Melvyn

Kosminen pimeys väistyy : maailmankaikkeuden arvoituksia