Au revoir, tristesse!: ja muita elämänoppeja ranskalaisista klassikoista

Mukaansatempaava kombo ranskalaisia kirjoja, kirjallista self helpiä ja kirjailijan Ranska-kokemuksia. Hei vaan, haikeus! Kepeä ja viisas kirja etsii iloa ja onnea ranskalaisesta kirjallisuudesta. Viv Groskop kehottaa omintakeisella tyylillään ottamaan elämän kepeämmin, sielukkaammin ja ranskalaisemmin. Lukijaa ohjeistetaan välttämään nuoruutensa tuomitsemista (Françoise Sagan), varomaan hedelmäkulhoon lappuja jättäviä ihmisiä (Gustave Flaubert) ja muistamaan, että heikkoutesi on vahvuutesi (Cyrano de Bergeracin nenä). Au revoir, tristesse jatkaa rakastetun Älä heittäydy junan alle resepteillä: teräviä kirjatiivistyksiä, osuvia Ranska-huomioita ja ennen kaikkea: heipat haikeudelle.

Atena Kustannus Oy 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Älä heittäydy junan alle

Groskop, Viv; Naski, Heli