Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Asiakkaista ansaintaan: Asiakaskeskeinen liiketoimintamalli

Perinteiset yritys- tai tuotelähtöiset liiketoimintamallit ovat kriisissä. Globaalit yritysjätit ovat ottamassa yhä suurempaa jalansijaa markkinoilta panostamalla asiakaskeskeiseen toimintaan ja opettavat asiakkaat vaatimaan muiltakin toimijoilta vastaavaa. Asiakkaista ansaintaan tarjoaa yrityspäättäjälle menetelmiä katsoa maailmaa asiakkaan silmin, unohtamatta uusien liiketoimintamallien monimuotoista ansaintalogiikkaa. Kirja auttaa yrityspäättäjiä valitsemaan yli 100 liiketoimintamallista yritykselle asiakkaiden näkökulmasta vetovoimaisimmat mallit ja niiden yhdistelmät. Liiketoimintamallin uudistaminen käydään vaihe vaiheelta läpi ja mittakaavan kasvattamiseen tarjotaan selkeitä suuntaviivoja.

Alma Talent 1. utgåva
FIN EISBN: 9789521441189

Fås med följande bibliotekskort

Ej tillgänglig.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Alustatalous ja uudet liiketoimintamallit

Koponen, Johannes

Asiakkaat toimijoina sosiaalityössä

(toim.), Asta Niskala

Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen

Löytänä, Janne; Kortesuo, Katleena

Digiajan asiakaskokemus: Opi kansainvälisiltä huipuilta

Gerdt, Belinda; Sanna Eskelinen

Asiakkaan matkassa : tuotekeskeisyydestä symbioosistrategiaan

Keskinen, Toni