Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek
  1. Liiketoimintaosaaminen : menestyvän yritystoiminnan perusta

    Viitala, Riitta
    Edita Publishing Oy 2013 6. utgåva

    Liiketoimintaosaaminen käsittelee yrityksen toimintaa ja johtamista muuttuvassa ja globaalissa toimintaympäristössä. Kirjassa yhdistyy liiketoimintaosaamisen keskeinen teoreettine...

  2. Yrityksen asiakasmarkkinointi

    Bergström, Seija
    Edita Publishing Oy 2014 15. utgåva

    Yrityksen asiakasmarkkinointi on selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos, joka soveltuu erityisesti markkinoinnin korkeakouluopetukseen ja käsikirjaksi yrittäjille. Kirjan kantav...

  3. Palvelumuotoilu

    Tuulaniemi, Juha
    Talentum 2011

    Palvelumuotoilu vie muotoilun keinot ja työkalut palvelujen, prosessien ja systeemien suunnitteluun. Keskeistä on luoda kokonaisvaltaisia ja yhtenäisiä asiakaskokemuksia. Kirja ker...

  4. Vuorovaikutus : dialoginen asiakastyö

    Mönkkönen, Kaarina
    Edita 2007

    Asiakaspalvelutyössä vuorovaikutus usein etenee joko asiantuntijavetoisesti tai asiakasvetoisesti, jolloin vaarana on, että molempien näkemykset tai osaaminen ei tule hyödynnetyksi...

  5. Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina

    Puusa, Anu
    Talentum 2012

    Ainutlaatuinen teos yhdistää johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteen ja samaan pakettiin. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasraja...

  6. Mitä tulevaisuuden asiakas haluaa – trendit ja ilmiöt

    Hiltunen, Elina
    Docendo 2017 1. utgåva

    Mitkä ovat kulutuksen vaikuttavimmat trendit nyt ja tulevaisuuden Suomessa? Mitä löytyy tulevaisuuden kuluttajan ostoskorista ja mitä kuluttajat toivovat tulevaisuudelta? Futuristi...

  7. Yrityksen asiakasmarkkinointi

    Bergstöm, Seija; Leppänen, Arja
    Edita Publishing Oy 2015 16. utgåva

    Selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti....

  8. Myyntipsykologia - näin meille myydään

    Parvinen, Petri
    Docendo 2013 1. utgåva

    Suomen talouden nousun kannalta mikään ei ole ajankohtaisempaa ja ratkaisevampaa kuin myynnin ja viennin kehittyminen. Suomen kilpailukyky nojaa tulevaisuudessa asioihin, jotka ova...

  9. Areena : yritysviestinnän käsikirja

    Kortetjärvi-Nurmi, Sirkka
    Edita Publishing Oy 2015 1. utgåva

    Areena on työelämälähtöinen viestinnän perusteos, joka soveltuu oppimateriaaliksi korkeakouluihin sekä käsikirjaksi työpaikoille ja yrittäjille. Viestintää tarkastellaan yritysten...

  10. Mitä tulevaisuuden asiakas haluaa – trendit ja ilmiöt

    Hiltunen, Elina
    Docendo 2017 1. utgåva

    Mitkä ovat kulutuksen vaikuttavimmat trendit nyt ja tulevaisuuden Suomessa? Mitä löytyy tulevaisuuden kuluttajan ostoskorista ja mitä kuluttajat toivovat tulevaisuudelta? Futuristi...

  11. Tee itsestäsi brändi : asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa

    Kortesuo, Katleena
    Docendo 2011

    Haluatko erottua alasi harmaasta massasta? Tahdotko oppia napakoittamaan viestisi, hiomaan esityksesi ja myymään ajatuksesi? Osaatko jo kiteyttää, konkretisoida ja kärjistää? Tätä...

  12. Digitaalinen markkinointiviestintä : esimerkkejä parhaista käytännöistä yritys- ja kuluttajamarkkinointiin

    Karjaluoto, Heikki
    Docendo 2010

    Miten digitaalisen markkinointiviestinnän avulla säästetään kustannuksia, lisätään myyntiä ja kasvatetaan markkinaosuutta? Digitaalinen markkinointiviestintä -kirja kertoo, miten...

  13. Oivaltava myyntityö : asiakkaana organisaatio

    Hänti, Sirpa
    Edita Publishing Oy 2016 1. utgåva

    Oivaltava myyntityö - Asiakkaana organisaatio on kattava B2B-myynnin oppikirja, joka kuvaa myynnissä viime vuosina tapahtunutta murrosta ja sen aiheuttamia uusia osaamistarpeita. K...

  14. Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa

    Filenius, Marko
    Docendo 2015 1. utgåva

    Liiketoiminta digitalisoituu toimialasta riippumatta. Samalla kilpailu kiristyy. Yritykset ja palvelut muistuttavat yhä enemmän toisiaan. Asiakkaiden on helppo vaihtaa toimittajaa...

  15. Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen

    Löytänä, Janne; Kortesuo, Katleena
    Talentum 2011

    Liian monet yritykset väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, vaikka teot puuttuvat. Yrityksissä ajatellaan edelleen, että asiakkaat ovat olemassa yrityksiä varten eikä päinvastoin. A...

  16. Myyntipsykologia - näin meille myydään

    Parvinen, Petri
    Docendo 2013 1. utgåva

    Suomen talouden nousun kannalta mikään ei ole ajankohtaisempaa ja ratkaisevampaa kuin myynnin ja viennin kehittyminen. Suomen kilpailukyky nojaa tulevaisuudessa asioihin, jotka ova...

  17. Tarinallistaminen : palvelukokemuksen punainen lanka

    Kalliomäki, Anne
    Talentum 2014 1. utgåva

    Pelkät palvelut eivät enää riitä: asiakkaille on tarjottava ainutlaatuisia kokonaisvaltaisia kokemuksia tarinallistamisen avulla. Tarinallistaminen tukee tuotteistamista ja erilais...

  18. Tuotteistaminen : rakenna palvelusta menestystuote 10 päivässä

    Parantainen, Jari
    Talentum 2007

    Onko asiakkaasi vaikea ostaa? Haluaisitko enemmän rahaa osaamisestasi? Paukkuvatko aikataulut? Raatavatko asiantuntijasi liian pitkää päivää? Nyt joudut nielemään ylpeytesi ja tuo...

  19. Markkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen

    Kotler, Philip
    Talentum 2011

    Tämä on markkinoinnin seuraava kehitysaste! Markkinointi 3.0 ei kohtaa asiakkaita enää vain kuluttajina vaan moniulotteisina inhimillisinä olentoina, joita me kaikki olemmekin. Vas...

  20. Verkkokaupan käsikirja

    Lahtinen, Tero
    Yrityskirjat 2013

    Verkkokaupan osuus kaikesta kaupasta kasvaa kiihtyvällä vauhdilla. Se on jo muuttanut kaupan rakenteita monelta osin ja tämä muutos tulee laajenemaan tulevaisuudessa. Juuri missään...