Kundtjänst och marknadsföring
-
Liiketoimintaosaaminen : menestyvän yritystoiminnan perusta
Viitala, RiittaEdita Publishing Oy 2013 6. utgåvaLiiketoimintaosaaminen käsittelee yrityksen toimintaa ja johtamista muuttuvassa ja globaalissa toimintaympäristössä. Kirjassa yhdistyy liiketoimintaosaamisen keskeinen teoreettine...
-
Yrityksen asiakasmarkkinointi
Bergström, SeijaEdita Publishing Oy 2014 15. utgåvaYrityksen asiakasmarkkinointi on selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos, joka soveltuu erityisesti markkinoinnin korkeakouluopetukseen ja käsikirjaksi yrittäjille. Kirjan kantav...
-
Palvelumuotoilu
Tuulaniemi, JuhaTalentum 2011Palvelumuotoilu vie muotoilun keinot ja työkalut palvelujen, prosessien ja systeemien suunnitteluun. Keskeistä on luoda kokonaisvaltaisia ja yhtenäisiä asiakaskokemuksia. Kirja ker...
-
Vuorovaikutus : dialoginen asiakastyö
Mönkkönen, KaarinaEdita 2007Asiakaspalvelutyössä vuorovaikutus usein etenee joko asiantuntijavetoisesti tai asiakasvetoisesti, jolloin vaarana on, että molempien näkemykset tai osaaminen ei tule hyödynnetyksi...
-
Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina
Puusa, AnuTalentum 2012Ainutlaatuinen teos yhdistää johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteen ja samaan pakettiin. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasraja...
-
Mitä tulevaisuuden asiakas haluaa – trendit ja ilmiöt
Hiltunen, ElinaDocendo 2017 1. utgåvaMitkä ovat kulutuksen vaikuttavimmat trendit nyt ja tulevaisuuden Suomessa? Mitä löytyy tulevaisuuden kuluttajan ostoskorista ja mitä kuluttajat toivovat tulevaisuudelta? Futuristi...
-
Yrityksen asiakasmarkkinointi
Bergstöm, Seija; Leppänen, ArjaEdita Publishing Oy 2015 16. utgåvaSelkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti....
-
Myyntipsykologia - näin meille myydään
Parvinen, PetriDocendo 2013 1. utgåvaSuomen talouden nousun kannalta mikään ei ole ajankohtaisempaa ja ratkaisevampaa kuin myynnin ja viennin kehittyminen. Suomen kilpailukyky nojaa tulevaisuudessa asioihin, jotka ova...
-
Areena : yritysviestinnän käsikirja
Kortetjärvi-Nurmi, SirkkaEdita Publishing Oy 2015 1. utgåvaAreena on työelämälähtöinen viestinnän perusteos, joka soveltuu oppimateriaaliksi korkeakouluihin sekä käsikirjaksi työpaikoille ja yrittäjille. Viestintää tarkastellaan yritysten...
-
Mitä tulevaisuuden asiakas haluaa – trendit ja ilmiöt
Hiltunen, ElinaDocendo 2017 1. utgåvaMitkä ovat kulutuksen vaikuttavimmat trendit nyt ja tulevaisuuden Suomessa? Mitä löytyy tulevaisuuden kuluttajan ostoskorista ja mitä kuluttajat toivovat tulevaisuudelta? Futuristi...
-
Tee itsestäsi brändi : asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa
Kortesuo, KatleenaDocendo 2011Haluatko erottua alasi harmaasta massasta? Tahdotko oppia napakoittamaan viestisi, hiomaan esityksesi ja myymään ajatuksesi? Osaatko jo kiteyttää, konkretisoida ja kärjistää? Tätä...
-
Digitaalinen markkinointiviestintä : esimerkkejä parhaista käytännöistä yritys- ja kuluttajamarkkinointiin
Karjaluoto, HeikkiDocendo 2010Miten digitaalisen markkinointiviestinnän avulla säästetään kustannuksia, lisätään myyntiä ja kasvatetaan markkinaosuutta? Digitaalinen markkinointiviestintä -kirja kertoo, miten...
-
Oivaltava myyntityö : asiakkaana organisaatio
Hänti, SirpaEdita Publishing Oy 2016 1. utgåvaOivaltava myyntityö - Asiakkaana organisaatio on kattava B2B-myynnin oppikirja, joka kuvaa myynnissä viime vuosina tapahtunutta murrosta ja sen aiheuttamia uusia osaamistarpeita. K...
-
Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa
Filenius, MarkoDocendo 2015 1. utgåvaLiiketoiminta digitalisoituu toimialasta riippumatta. Samalla kilpailu kiristyy. Yritykset ja palvelut muistuttavat yhä enemmän toisiaan. Asiakkaiden on helppo vaihtaa toimittajaa...
-
Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen
Löytänä, Janne; Kortesuo, KatleenaTalentum 2011Liian monet yritykset väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, vaikka teot puuttuvat. Yrityksissä ajatellaan edelleen, että asiakkaat ovat olemassa yrityksiä varten eikä päinvastoin. A...
-
Myyntipsykologia - näin meille myydään
Parvinen, PetriDocendo 2013 1. utgåvaSuomen talouden nousun kannalta mikään ei ole ajankohtaisempaa ja ratkaisevampaa kuin myynnin ja viennin kehittyminen. Suomen kilpailukyky nojaa tulevaisuudessa asioihin, jotka ova...
-
Tarinallistaminen : palvelukokemuksen punainen lanka
Kalliomäki, AnneTalentum 2014 1. utgåvaPelkät palvelut eivät enää riitä: asiakkaille on tarjottava ainutlaatuisia kokonaisvaltaisia kokemuksia tarinallistamisen avulla. Tarinallistaminen tukee tuotteistamista ja erilais...
-
Tuotteistaminen : rakenna palvelusta menestystuote 10 päivässä
Parantainen, JariTalentum 2007Onko asiakkaasi vaikea ostaa? Haluaisitko enemmän rahaa osaamisestasi? Paukkuvatko aikataulut? Raatavatko asiantuntijasi liian pitkää päivää? Nyt joudut nielemään ylpeytesi ja tuo...
-
Markkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen
Kotler, PhilipTalentum 2011Tämä on markkinoinnin seuraava kehitysaste! Markkinointi 3.0 ei kohtaa asiakkaita enää vain kuluttajina vaan moniulotteisina inhimillisinä olentoina, joita me kaikki olemmekin. Vas...
-
Verkkokaupan käsikirja
Lahtinen, TeroYrityskirjat 2013Verkkokaupan osuus kaikesta kaupasta kasvaa kiihtyvällä vauhdilla. Se on jo muuttanut kaupan rakenteita monelta osin ja tämä muutos tulee laajenemaan tulevaisuudessa. Juuri missään...