Aikaisin kotona ja täynnä yllätyksiä

Tarinoita dominoivista naisista tai miehistä, pariskunnista tai ventovieraista tutkimassa seksuaalisuutensa rajoja roolileikkien, BDSM:n, parinvaihdon, orgioiden ja muiden seksikkääseen mystiikkaan kietoutuvien kokemusten kautta.

Tämä on eroottinen novellikokoelma Cupidolta. Novellikokoelma sisältää seuraavat novellit:

”Hän oli alastomana, kädet ja jalat levitettyinä, ristiinnaulittuna messinkisängyn neljään kulmatolppaan.” – Kokoelman helmi kirjoittanut Lawrence Harlot

”Hänen rakkaansa sitoi hänet puuhun metsässä. Sitten hän poistui paikalta!” – Sidottu kirjoittanut Lars Høvisgaard

CUPIDO on elämänilon, himon ja nautinnon aikakauslehti, joka on julkaissut lukijoidensa fantasioihin ja seksikokemuksiin perustuvia novelleja jo vuodesta 1984.

Ej tillgänglig.

Daydreams