365 JUMALAN SANAN TOTUUTTA

365 JUMALAN SANAN TOTUUTTA - kirja on tavallisen ihmisen todistus toiselle ihmiselle niistä keskeisistä totuuksista, joita Raamatun kansien väliin kätkeytyy. Kirjan tarkoituksena on antaa lukijalle yleiskuva Raamatun sisällöstä ja sanomasta, jotta tämä voisi henkilökohtaisesti löytää totuuden sekä Jumalasta itsestään että Hänen rakkaudestaan ja armostaan samoin kuin Hänen tuomioittensa peruteista. Kirja on suunnattu erityisesti totuuden etsijöille ja hiljattain uskoon tulleille, mutta sopii hyvin luettavaksi myös jo Jumalaa ja Hänen Sanansa sisältöä tunteville. Kirjan ajatuksena on toimia johdatuksena Jumalan Totuuden eri osa-alueisiin, joista puolestaan koko Totuus rakentuu. Jumalan kirjoitettu Sana on laaja kokonaisuus, jossa kaikki asiat nivoutuvat kiinteästi toinen toiseensa eikä yksikään sana jää vaille merkitystä. Kirjan tekstissä Jumalan Sanan totuuksia on tuotu esiin sekä Raamattuun pohjautuvan ja vapaan kerronnan että Raamatusta lainattujen jakeiden kautta niin, että kukin kirjan kappaleista keskittyy tiettyyn aiheeseen. Jumalan Sanan oikeanlainen ymmärtäminen on ensiarvoisen tärkeätä jokaisen ihmisen elämää ja tulevaisuutta samoin kuin iankaikkisuutta ajatellen. Jumalan Sanaan tutustuminen, ja sitä kautta sekä Jumalan että koko elämän syvempi ymmärtäminen, on ihmiselämän mittainen haaste ja tehtävä jokaiselle ihmiselle.

Ej tillgänglig.

Kristinuskon sydän : uudelleen löydetty usko

Borg, Marcus J.

Usko ja epäilys