Viikon eläimet: tiedetoimittaja kertoo luonnon kummajaisista (ljudbok)

Tiedetoimittajan tarinoita luonnon ihmeellisimmistä eläimistä! Mikä eläin järjesti maailman ensimmäisen ämpärijonon? Olisiko Länsimetro valmistunut nopeammin, jos etana olisi kaivanut sen? Entä mitä yhteistä on karibianseepialla ja keskustapoliitikolla? Tiedetoimittaja Niko Kettusen oivaltavat eläinpakinat planeettamme pienistä ihmeistä ja erikoisuuksista esittelevät yli sata veikeää otusta maalta, mereltä ja ilmasta. Niko Kettusen "Viikon eläin" -palsta Helsingin Sanomien Tiede-sivuilla on jo pitkään ilahduttanut lukijoita tasavallan presidenttiä myöten.

SKS Kirjat 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi