Varför blir det fint när man krattar? (ljudbok)

En feelgood-roman om en katt, en Ikea-säng och världens mest udda par.
När Richard lägger sig för att provsova en säng på Ikea har han ingen aning om att det för alltid ska förändra hans liv. Snart kommer han inte längre att leva ensam och instängd i sig själv, utan dras ut på de vardagsäventyr som livet är fullt av.
Mötet på Ikea blir upptakten till en hjärtevärmande berättelse som också handlar om en nyfiken kille som dyker upp från ingenstans, en gubbe som har fått nog av falska vänner, en hungrig katt, ett antal grodor och ett ex som har börjat hitta sig själv. En historia där relationer, förvirrade tankar och inte minst de många användningsområdena för toaletter tillåts ta plats.
Joakim Hedströms debutroman är en hyllning till vardagens små händelser, där det ofta är de små detaljerna som ger den stora underhållningen. Det är en pricksäker feelgood-berättelse om att hitta det du aldrig letade efter.

Ej tillgänglig.

Varför blir det fint när man krattar?

Hedström, Carl Joakim Britta

Perfekt på ytan defekt inuti: hantera vardag och familjeliv med en narcissist

Lundberg, Alicia

Läka livet