Valoa ikkunassa – Laila Kinnunen (ljudbok)

Laila Kinnunen kuului suomalaisen iskelmän lahjakkaimpiin ja rakastetuimpiin tähtiin. Hänen poikkeuksellisen lyhyt ja intensiivinen uransa jätti pysyvät jäljet suomalaiseen populaarimusiikkiin – ja laulajaan itseensä. Laila oli aina häikäisevän kaunis. Hiukset kiilsivät mustina, vaatteet olivat kalliit ja meikki tyylikäs. Hän hämmästytti laajalla kielitaidollaan ja pystyi laulamaan kahdeksalla kielellä. Laila Kinnunen oli hyväsydäminen, herkkä ja auttavainen ihminen, joka keräsi ympärilleen itseään heikompia. Miehet olivat hänen kohtalonsa, rakkaudet tuhonsa. Turvattomuuden tunne seurasi häntä koko hänen ikänsä. Vaikka hän uransa huipulla tiesi olevansa rakastettu, hän halusi kuulla sen yhä uudestaan ja uudestaan – mahdollisimman monesta suusta. Laila Kinnunen kuoli lokakuussa 2000 vain 60-vuotiaana. Reijo Ikävalkon kirjoittama teos valottaa Laila Kinnusen persoonaa hänelle rakkaitten ja läheisten ihmisten kautta. Kansi: Markus Paajala. Kannen kuva: Lehtikuva.

Lind & Co AB 1. utgåva

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus