Susikoira Roi Lapissa (ljudbok)

Tomi on ystävystynyt pelastamansa saksanpaimenkoiran kanssa - ja antanut sille nimeksi Roi. Roi on poikkeuksellisen fiksu koira, uskollinen ystävä ja aina valmiina toimimaan. Kun Tomi ja Roi pääsevät eräretkelle Lappiin, he odottavat innolla ikimuistoista lomamatkaa. Yllättäen he päätyvät kuitenkin keskelle poromiesten ja maanomistajien selkkausta. Tilanne pahenee, kun paikallisen kauppiaan koiraa ammutaan. Onnistuvatko Tomi ja Roi löytämään haavoittuneen koiran? Entä pystyvätkö he ratkomaan poromiesten ja maanomistajien välisen riidan? "Susikoira Roi Lapissa" on Jorma Kurvisen vauhdikas nuorisoromaani vuodelta 1978. Se on osa suosittua "Susikoira Roi" -kirjasarjaa, jossa on 20 osaa. Kirjasarjasta on tehty myös TV-sarja 1980-luvulla.

Saga Egmont 1. utgåva

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda