Skapa engagemang digitalt: Engagera alla (ljudbok)

Det är lätt att vi utgår ifrån oss själva när vi kommunicerar med andra. Men människor är olika, har olika behov och tar till sig kommunikation på olika sätt. Utgå alltid ifrån de du vill nå. Lika viktigt i alla dina möten, men det kan vara en ännu större risk att du missar vissa personer i det digitala när du inte ser och möter dem fysiskt. Lär dig hur du kan använda tekniken och digitala grupprum, hur du kan få de som tar allt syre i rummet att tagga ner en aning och hur du kan involvera även de tystlåtna. Om du anpassar din kommunikation på rätt sätt, så kommer det bli så mycket bättre möten.

Ej tillgänglig.

12 talares tankar om kommunikation

Lacinai, Antoni; Skogholm, Lena; Hansson, Inger; Bellman, Anna; Almberg, Anna; Appel, Johan; Dahl, Johan; Gross, My; Forssell, Jon; Karlsson, Sofia; Nordkvist, Patrik; Philips, David

Perfekt på ytan defekt inuti: hantera vardag och familjeliv med en narcissist