Sinkun elämää - voimakirja sinkkunaisille (ljudbok)

Voiko sinkkuelämän koettelemuksista selvitä kolhiintumatta tai jopa ihan onnellisena?

Sinkkutalouksen määrä nousee jatkuvasti, miksi sinkkuus nähdään edelleen vain välitilana, villinä bailaamisena tai häpeällisenä epäonnistumisena? Sinkkuudesta voi kuitenkin myös saada paljon irti. Rakkautta voi etsiä ja löytää, deittiviidakosta voi selvitä järjissään ja yksinkin voi elää hyvää elämää.

Sinkun elämää - voimakirja sinkkunaisille on kattava ja voimaannuttava teos sinkkuudesta. Se käsittelee sinkkuutta ja siihen liittyviä ilmiöitä monelta kantilta: kirja on myös teos rakkaudesta, yhteiskunnan normeista ja naisen asemasta.

Saga Egmont 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi