Rikkaruoho: Viimeinen kirje isälle (ljudbok)

Otto Gabrielsson on kulttuurimies Jörn Donnerin poika, mutta vain harva tietää sen. Toisinaan vaikuttaa siltä, että Jörn Donner on myös itse unohtanut sen, ajattelee Otto, joka lähestyy 40-vuoden ikää ja on kirjoittamassa isälleen pitkää kirjettä. Tämä on viimeinen yritys yhteyden luomiseksi. Kateellisena ja kaukaa Otto on tarkkaillut kahden velipuolensa elämää isänsä kanssa. Miksi he saavat olla todellisia poikia, kun Otto on sysätty syrjään? "Jos tunnen sinut oikein, tulet poistumaan keskuudestamme ennen kuin kirjeeni tavoittaa sinut", Otto kirjoittaa. Näin kävi. Kirje ei ikinä tavoittanut Oton isää, mutta se asettaa kysymyksiä, jotka koskettavat monia meistä. Aikuiset ihmiset voivat päättää asioita keskenään, mutta mikä on lapsen oikeus vanhempiinsa?

Kustantamo S&S 1. utgåva

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Vildhavre: Sista brevet till pappa