Häätanssit (ljudbok)

Puhelias Elias -sarjan lämmin päätösosa

Tarina uusioperheen elämänmuutoksesta säteilee viisautta ja lempeää huumoria.

Nyt kun Eliaksen äiti ja äidin naisystävä Inari ovat muuttaneet yhteen, on kotona liikaa ihmisiä. Inarin ja Helgan tavaroita on joka paikassa, ja kaiken lisäksi äiti aikoo mennä naimisiin Inarin kanssa. Sitä Elias ei aio suvaita, silloinhan mikään ei enää koskaan olisi samanlaista kuin ennen. Onneksi humppapöksyisen isän luona kaikki on vielä ennallaan. Siellä ihmisiä on sopivan paljon, katto juuri sopivan korkealla ja Ankkapokkarin löytää siitä, mihin sen on viimeksi jättänyt.

Häätanssit on Puhelias Elias -trilogian päätösteos. Trilogiaa on kiitetty sen rohkeudesta, aidoista ja kokonaisista henkilöhahmoista sekä kyvystä käsitellä vakaviakin aiheita lapsen tasoisesti ja lämpimän huumorin keinoin. Sarjan aiemmat osat ovat Puhelias Elias (Tammi, 2012), joka oli Finlandia Junior -ehdokas, sekä Harjoituspusuja (Tammi, 2015).

Oulussa asuva Essi Kummu (s. 1977) on monipuolinen kirjailija ja käsikirjoittaja.

Tammi 1. utgåva
FIN EISBN: 9789520409777