Plasebo meditaatio: Uskomuksen tai näkemyksen muuttaminen (ljudbok)

Vuosien saatossa muodostuneet uskomukset ja näkemykset itsestämme ja elämästämme vaikuttavat ihmissuhteisiimme, käytökseemme ja kaikkiin elämän osa-alueisiin. Useimmiten ne ovat tiedostamattomia ja voivat rajoittaa elämäämme monella tapaa. Rajoittavien uskomusten ja näkemysten muuttaminen johtaa onnellisempaan, terveempään ja merkityksellisempään elämään. Meditoimalla pystymme ohjelmoimaan aivomme uudelleen, kohottamaan energiatasoamme ja luomaan kehoon ja mieleen uuden, paremman kokemuksen.

Tohtori Joe Dispenzan kolmivaiheisen meditaation avulla voit muuttaa yhden rajoittavan uskomuksen tai näkemyksen. Ensimmäisessä induktio-osassa aivot viritetään suggestioalttiiksi. Toisessa osassa opitaan löytämään tässä hetkessä olemisen riemu ja rajattomat mahdollisuudet, ja kolmannessa osassa muutetaan uskomus tai näkemys. Meditaation säännöllisellä harjoittamisella voit luoda positiivisia muutoksia elämääsi.

Joe Dispenza on kiropraktiikan tohtori, epigenetiikan, neurotieteiden ja kvanttifysiikan tutkija, kansainvälinen luennoitsija ja kirjailija, jonka aiemmat teokset Yliluonnolliseksi ja Luo itsesi uudelleen, ovat olleet myyntimenestyksiä. Dispenza on omistanut elämänsä opettaakseen, miten voimme hyödyntää neurotieteen ja kvanttifysiikan viimeisimpiä löydöksiä ohjelmoidaksemme uudelleen aivomme, parantuaksemme sairauksista ja elääksemme onnellisempaa elämää.

Viisas Elämä 1. utgåva

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda