Övertagandet : En fantasy-berättelse om kärlekens nödvändighet (ljudbok)

En universell berättelse om kärlekens nödvändighet

Vi befinner oss på Utusil, en av alla de planeter i Universum, som är befolkad av mänskligt liv. Men något är fel på Utusil och den känslan sprider sig snabbt över planeten. En grupp forskare bestämmer sig för att göra något åt situationen. De beslutar sig för att utföra en intellektuell revolution eller ett Övertagande av planeten. Ett Övertagande fyllt av kärlek, ljus och tillit och en förhoppning om en god värld.

"Jag upplever att allt fler människor lever sina liv under ett fruktansvärt maktmissbruk, vilket visar sig på olika sätt, beroende på var någonstans vi lever på jorden. Där finns ingredienser som manipulation av vår mat, vatten och luft. Det startas krig för att förflytta stora folkgrupper, vilket resulterar i kaos och oenighet bland människor. Det införs lagar för att tysta våra röster så att makthavarna kan agera fritt och till sin egen fördel. Men vad människan egentligen vill är att få leva i en ljus värld där kärlek och samförstånd råder mellan olika delar av vår planet, det är jag övertygad om", skriver Anette.

Ej tillgänglig.

Yosefa