Näin puhui Zarathustra: kirja kaikille eikä kenellekään (ljudbok)

Näin puhui Zarathustra on saksalainen filosofi Friedrich Nietzschen (1844-1900) tunnetuin teos. Se on kaunokirjallinen filosofinen tutkielma yli-ihmisen ihanteesta. Teoksessaan Nietzsche arvostelee uskontoa pitäen sen vaikutusta rappiollisena ja esittelee yli-ihmisen korkeat moraaliset mahdollisuudet ja velvoitteet, joita kasvatus ja yhteiskunnallinen arvomaailma tukahduttavat. Nietzschen intohimoinen ja satiirinen ilmaisu on sekä nautittavaa että hurjaa luettavaa. Teos on legendaarinen klassikko ja sen kieli on lennokkuudessaan ylittämätöntä. Teos ilmestyi ensimmäisen kerran suomeksi vuonna 1907 ja julkaistaan nyt äänikirjana, loistavana Aarni Koudan käännöksenä.

Basam Books 1. utgåva

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi
Piki-kirjastot.

Näin puhui Zarathustra : kirja kaikille eikä kenellekään