My Little Pony - Prinsessa Twilight Sparkle ja syksyn kirjat (ljudbok)

Prinsessa Twilight Sparkle on lähellä saada syyspäiväntasauksen suojaloitsun toimimaan, hän tuntee sen sisimmässään. Enää tarvitaan vain yksi kirja, mutta se on ällistyttävän harvinainen. Kun lehdet alkavat pudota Ponyvillen puista, kirjan etsiminen vie prinsessan Balesin kaupunkiin. Se on pullollaan kirjastoja ja kirjakauppoja. Twilight on lukutoukan paratiisissa! Miksei hän ole koskaan ennen kuullut Balesista? Prinsessa saa selville, että kauan sitten kaupunki kirottiin. Muu Equestria on vähitellen unohtamassa, että kaupunkia onkaan. Voiko prinsessa Twilight Sparkle edes parhaiden ystäviensä auttamana palauttaa kirjoja rakastavan kaupungin takaisin kartalle?

Lähde Twilight Sparklen mukana pelastamaan kirjakaupunkia!

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.