My Little Pony - Prinsessa Celestia ja Monacoltin aallot (ljudbok)

Herttuatar Diamond Waves pyytää apua Equestrian hallitsijalta, prinsessa Celestialta. Celestia on enemmän kuin valmis auttamaan, kun poni on hädässä! Celestia kiirehtii Diamond Wavesin luokse Monacoltin rantakaupunkiin. Kaupungissa hän kohtaa kalpeaksi muuttuneen Diamond Wavesin ja luokallisen tämän taikaoppilaita. Kaikki oppilaat ovat reputtaneet loppukokeensa - ja pian paljastuu, että myös koko kaupunki on vaarassa! Miten Prinsessa Celestia voi palauttaa taikuuden Monacoltiin? Lähde Celestian mukana seikkailuun huumaavan Monacoltin rannoille!

Saga Egmont 1. utgåva

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi
Piki-kirjastot.

Lyra och Bon Bon och märrarna från S.M.I.L.E

Lyra och Bon Bon och märrarna från S.M.I.L.E

Berrow, G. M.

Pinkie Pie och det rockiga ponnypaloozapartyt!

Berrow, G. M.

Prinsessan Celestia och sommarlovet med förhinder

Berrow, G. M.

Fluttershy och Fina fluffiga vänners marknad