Modernien munkkien matkassa: Hillitön henkinen elämäni (ljudbok)

Tästä on rauha kaukana!

Lähde matkalle meditoinnin maailmaan modernien munkkien retriittikeskukseen! Matkaoppaanasi toimii omalaatuinen, totuutta janoava kolmen lapsen äiti, joka haluaa selvittää, olisiko hänestä moderniksi munkiksi. Teos johdattaa lukijan munkkikeskuksen arkeen, jossa omituisia tilanteita aiheuttavat äänekkäät retriittitoverit, oma herkästi ärsyyntyvä sisäinen lapsi, opettajina toimiva Valaistunut Viisikko ja paikan ilmavaivoja aiheuttava ruokavalio. Kirjoittaja kuvaa humoristisella otteella rujoa itsensä kaivelua ja vapautumista mielen kahleista.

"Kultaseni, nämä lepolomat ovat visiittejä mielen helvetissä. Ensin kärvistellään lieskoissa, sitten nautitaan tippa tai kaksi taivaallista nektaria. Tämä on kuin Big Brother ilman tupakkaa, viinaa ja seksiä. Tervetuloa tutkimusmatkalle itseesi."

Sanna Vaara on kirja-alan monityöläinen, kirjailija, kolumnisti, sanataidetta suoltava Räppäri VAARA sekä kolmen lapsen äiti. Hänen esikoisteoksensa Maa kutsuu! ilmestyi vuonna 2016.

Viisas Elämä 1. utgåva

Hausjärvi, Hyvinkää-Hyvinge, Loppi, Nurmijärvi, Riihimäki
Ratamo-kirjastot.

Ajattele kuin munkki: kehitä mieltäsi ja saavuta sisäinen rauha