Mästaren och margaritan - Feministisk erotik (ljudbok)

"Du förstår, jag är lite snuskig. Jag vill helst inte att du ska ha duschat när vi ses. Du får gärna ha gått i dina underkläder och svettats en dag. Om du har en hårig fitta kommer du göra mig galen. Jag vill känna din doft och låta ansiktet vila mjukt i din buske medan min långa tunga förlorar sig djupt i dig."

Genom en kontaktannons på knullsajten fastnar Maggie för användarprofilen med namnet ”Mästaren”. Trots avsaknaden av bilder väcker presentationstexten nyfikenhet. Den sensuella beskrivningen av mannens längtan blåser liv i en gammal fantasi och viljan att utforska hur det faktiskt skulle kännas i verkligheten. Författaren Anna Suvanna Davidsson är känd i sociala medier som "Apan satt i granen", och har över 30.000 följare på sina plattformar.

Ej tillgänglig.

1. Visst gör det ont när snoppar brister?

4. Hämnd ljuva hämnd

2. Skumtomtar och nöff-nöff