Maskin takana : suomalainen maalivahtikirja (ljudbok)

Maalivahdin pelipaikka ei ole helppo. Onnistuneet torjunnat nostavat maalivahdin helposti sankariksi, mutta myös epäonnistumiset muistetaan vuosikymmentenkin jälkeen. Maskin takana – suomalainen maalivahtikirja sukeltaa kotimaisten maalivahtien elämään. Kirja nostaa esiin taitavimmat suomalaiset maalivahdit niin SM-liigasta kuin myös NHL:stä ja perkaa maalivahtien historiaa aina 1940-luvulta lähtien. Mukana ovat muun muassa Kevin Lankinen, Tuukka Rask ja Noora Räty.

"Maskin takana - suomalainen maalivahtikirja on kaikin puolin erinomaisesti toteutettu urheilukirja, jossa on uniikki näkökulmansa täydennettynä lajitietoudella ja kiinnostavilla tarinoilla."
- Jatkoaika.com

Toimittaja Paavo Nurmi on kirjoittanut useita urheiluaiheisia kirjoja. Hän on alun perin Oulun seudulta kotoisin ja työskennellyt muun muassa viihdetoimittajana.

Ej tillgänglig.

Gordie Howe: Omaelämäkerta