Lilli ja Emma: Lilli saa koiranpennun (ljudbok)

Lilli ja hänen perheensä ovat hankkineet koiranpennun. Miten suloinen se onkaan! Äiti sanoo, että pentu on melkein kuin pieni vauva.

Kun Lillin kaverin Emma tulee katsomaan koiranpentua, se raapaisee Emmaa. Auts! Emmaa pelottaa.

Lilli ja hänen veljensä päättävät, että Emman ja koiranpennun täytyy tutustua paremmin – sillä onhan pentu oikeasti aivan ihana!

“Lilli ja Emma” on Line Kyed Knudsenin kirjasarja kahdesta 8-vuotiaasta ystävyksestä. "Lilli ja Emma – Lilli saa koiranpennun" kertoo, miten mahtavaa on saada koiranpentu.

Line Kyed Knudsen (s. 1971) on tanskalainen lastenkirjailija, joka on opiskellut kauppatieteitä. Hänen kirjallinen menestyksensä alkoi vuonna 2003, jolloin hän julkaisi esikoisromaaninsa “Pigerne fra Nordsletten”. Sittemmin Knudsen on julkaissut yli 50 lastenkirjaa. Vuonna 2007 hänelle myönnettiin tanskalainen Gyldendalin Peppi-stipendi.

Ej tillgänglig.

Lilli ja Emma juhlivat syntymäpäiviään