Silleä koetellaan (ljudbok)

Katastrofaalinen luokkaretki Sille on lähdössä kavereineen luokkaretkelle Berliiniin, ja kaikki odottavat innolla oikeaa kaupunkilomaa. Sillen pettymykseksi Lukas aikoo kuitenkin liittyä seuraan vasta myöhemmin, sillä hänen on osallistuttava uintileirille. Sillellä on Lukasia ikävä, mutta ei kovin kauan. Useiden odottamattomien tapahtumien seurauksena luokkaretkeilijät päätyvätkin Berliinin sijaan Tanskan maaseudulle Falsteriin, ja vaikka koko tilanne on täysi katastrofi, Sillenkin on myönnettävä, että majatalon keittiössä työskentelevä ruskeasilmäinen poika on aika söpö. Lukaskin unohtuu hänen mielestään täysin, kunnes tämä seisookin jo pihatiellä... Kanelia ja suukkoja -kirjasarja kertoo 14-vuotiaasta Sillestä, koulusta, kavereista, bileistä ja pojista. Astrid Heise-Fjeldgren on tanskalainen kirjailija ja kääntäjä ja kirjoittanut useita suosittuja nuortenkirjoja.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Silleä koetellaan

Heise-Fjeldgren, Astrid

Silleä koetellaan

Heise-Fjeldgren, Astrid

Sille rakastaa Lukasta. Ehkä.

Kanelia ja suukkoja 2: Suukkoja kaaoksen keskellä : Kanelia ja suukkoja

Joen jäljillä