Jäänmurtaja Snow ja Korvatunturi - New York (ljudbok)

Sää Perämerellä on kirkkaampaakin kirkkaampi. Edellisen yön myrsky on jo ohitse. Jäänmurtaja Snow on menossa vastaan Jäänmurtaja Atlasta sekä tämän avustettavia, kahta chileläistä merentutkimusalusta. Avustettavien vaihto sujuu hyvin, ja Snow opastaa merentutkimus­ alukset Ajoksen luotsipaikalle, jossa Hydrokopteri Harry on vastassa. Harryn palatessa luotsipaikalta asemalle tapahtuu jotain yllättävää... Hydrokopteri Harry katsoo taivaalle ja näkee yllättäen Joulupukin putoavan laskuvarjon varassa jäälle. Joulupukin porot valjakkoineen eivät huomaa putoamista, vaan jatkavat matkaa kohti Korvatunturia. Saadaanko viesti poroille jouluaattoon mennessä, ja ehtiikö Joulupukki toimittaa lahjat ympäri maailman? Jäänmurtaja Snow ja Korvatunturi – New York on Snow’sta ja tämän ystävistä kertovan kirjasarjan viides osa. Jäänmurtaja Snow ­kirjasarjassa koetaan jännittäviä tarinoita, jotka vievät niin lapset kuin aikuisetkin todentuntuisiin seikkailuihin talviselle merelle.

POB Production 1. utgåva

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda