Ilo olla yhdessä: positiivisen vanhemmuuden voima (ljudbok)

Nykyvanhemmille on tarjolla runsaasti tietoa lapsen kasvusta ja kehityksestä. Vaarana on kuitenkin informaatioähky, joka vain lisää riittämättömyyden tunteita. Positiivisen kasvatuksen lähtökohtiin tukeutuva Ilo olla yhdessä auttaa keskittymään olennaiseen ja tarjoaa käytännönläheistä tukea vanhemmuuteen ja arjen haasteisiin. Positiivinen kasvatus perustuu lapsen empaattiseen ja kunnioittavaan kohtaamiseen. Lapsella tulee olla rajat, mutta uusia taitoja ja itsesäätelyä opetellaan yhdessä, ei rangaistusten kautta. Positiivisen kasvatuksen edelläkävijä Tiia Trogen avaa teoksessaan positiivista kasvatusta vanhemmuuden ja vanhemman valintojen kannalta. Lapsen hyvinvoinnin ja oppimisen lisäksi keskeisenä tavoitteena on koko perheen hyvinvoinnin vahvistaminen ja myönteinen ilmapiiri, jossa kaikki voivat kasvaa ja kukoistaa. Tiia Trogen on kouluttaja ja perhetyöntekijä, joka on työskennellyt eri-ikäisten lasten parissa yli 20 vuotta. Hän on kehittänyt Ilo olla yhdessä! -kasvatusmenetelmän, joka perustuu mm. positiiviseen psykologiaan ja positiiviseen pedagogiikkaan.

Kirjapaja 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda