Huhuu! Kartanossa kummittelee! (ljudbok)

Isä on luvannut Allulle ja tämän ystävälle Rikulle rentouttavan viikonlopun ylellisessä kylpylähotellissa. Pojat kihisevät innosta suunnitellessaan pulahtamista kuumaan porealtaaseen, ja isä odottaa tulisesti osallistumista chilinkasvattajien vuosikokoukseen. Loma saa kuitenkin yllättävän käänteen, kun pojat joutuvat selkäpiitä karmivaan seikkailuun syysmyrskyn riepottelemaan hämyiseen kartanoon. Salaperäiset kolinat, askelten äänet ja pitkin öisiä käytäviä kulkeva merkillinen hahmo saavat Allun ja Rikun varmaksi siitä, että kartanossa kummittelee! Huhuu! Kartanossa kummittelee! (2016) on osa Marja Ahon lastenkirjasarjaa jossa Allu ja Riku joutuvat mitä jännittävimpiin seikkailuihin. Kirjasarja on suunnattu 6-11-vuotiaille.

Saga Egmont 1. utgåva

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby